شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو
+ سلام عليکم/روي سخنم با دبيران پارسي نامه است اخيرا در اين فضا ميبينيم که کاربراني تصاوير نه چندان مناسبي را براي لوگوي خود انتخاب کرده اند که برخي از آنان نيز خانم هستند و بعضا نيز تصاويري ميگذارند که اصلا مناسب نيست شما به عنوان دبير چه قدر در تصحصيح رفتار اين گونه کاربران تلاش کرده ايد مگر غير از اين است که در زمان تبليغاتتان چنين و چنان ميگفتيد! پس کجاست اين همه ايده هاي فرهنگي و مذهبي؟؟
*جناب س م .. دغدغه هايت تمام شد؟؟*
*روحانيان گرامي.. احساس وظيفه نميکنيد؟؟*
*ميثم*
يه مقدار صبر کن... ان شاءالله دوره بعدي انتخابات :))))
بازم شما!!
چه ربطي به دبيرا داره .. انتقاد هم مي کنيد درست انتقاد کنيد ...
جناب ساقي..بازم بنده.. بله..
آقاي عليرضا خان!.. اگه دقت فرماييد وظيفه ي دبيران انتخاب فيد ها و مطالب وبلاگهاي همين کاربراست.. پس اگر هدفشون ارتقائ فضاي پيام رسان و سطح وبلاگها باشه.. با کمي تامل متوجه ميشين که به دبيران خيلي خيلي مربوط ميشه.. // ربطش اومد دستتون؟؟
خانم هور!. از سخن بنده تخصيصي به نظر مياد که اين طور فرموديد؟؟/.. اتفاقا اين يک وظيفه ي همگانيست.. اما وظيفه ي شما به عنوان دبير سنگين تر هستش...
نه نيومده تو راهه .................. اصلا ربطي نداره وظيفه اونها گزينش پست ها است و لاغير ... شما هم کاسه داغ تر از آش نشيد ... سايت قوانينش مشخصه احساس وظيفه مي کنيد ... بشينيد تک تک گزارش بديد به مدير . و پليس سايبري .. افتاد ؟
جاده هاي مه آلود!.. ميشه بفرماييد مربوط به چه کسي ميشه؟؟؟
ملت رو نگاه کنيد نديد موافق مي زنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*ميثم*
اين حرفها و نظرات مشکلي را حل نميکنه. شده مثل نامه پراکني آقايون!! جناب انتقادي ها نظر خوبي دادن. به نيتشون هم کار نداشته باشيم? طرز برخورد دوستان خيلي اثر گذاره. هميشه جواب دادن ملاک اشتباه يا درست بودن خود و فرد مقابل نيست....
خانم هور.. بنده صاحب فيد هستم.. و الان حيّ و حاضر در محضر شما.. عرض ميکنم همگانيست.. ولي خاصتا با دبيران../ بهانه ي ديگري اگر هست بفرماييد تا روشت سازي کنم .
جناب جاده ها!.. اتفاقا برخي از کاربران هستند که تصاوير لوگوشون مخالف با قوانين سايته.. برخي ديگر هم فيد هاي نا مناسبي ميزنند.. که خود اين هم تخطي از قوانين محسوب ميشه.. اما برخي ديگر هم حرفهاي نه چندان مناسبي ميزنند که نياز به اصلاح و تغيير داره.. خوب خيلي خوبه که دبيران پرچم دار اين تکامل باشند.. حرفيه؟؟
سلام. با اظهار تاسف از ديدن اينگونه پيامها، بارها و بارها تکرار کرده ايم که تنها راه اعلام تخلف از قوانين سايت، فقط و فقط لينک گزارش تخلف است و دبيران مجله هيچ اختياري در مسدود نمودن پيام يا وبلاگ ندارند. تصحيح رفتار کاربران از وظايف مستقيم دبيران نيست و بر عهده همه کاربران دلسوز است. ايده هاي فرهنگي و غيرذلک هم همينطور، اختصاصي به دبيران عزيز مجله ندارد.
پروانگي
عجب :))
اينکه چه بهتر دبيران پرچمدار اصلاحات فرهنگي باشند، حرف درستي است و البته دبيران در اين راستا دارند شبانه روز زحمت ميکشند، اما اين حرف کاملا متفاوتي است از آنچه در اين پيام ذکر کرده ايد.
از کار جناب احساني نيا و مجنون ديوونه هم متحيرم که چطور با اين پيام اظهار موافقت و علاقه مندي کرده اند و باز نشر زده اند. واقعاً برايم غيرمنتظره بود و فکر نمي کردم با چنين پيامهايي هم نظر باشند.
جناب مهندس! با قسمت آخر صحبتتون مخالفم...بالاخره هرکس نظري داره و نبايد مورد بازخواست قرار بگيره...البته دو نظر اولتون را *بازنشر *ميکنم
YAZD
ماشاالله ببينيد چه دبيرهاي انتقادپذيري داريم اينجا
پروانگي
ربطي به انتقاد پذير بودن نداره :) چون انتقاد درستي نيست که بخوايم قبول کنيم!
جناب خدايي، بنده هم مثل ديگران نظر دارم و حق دارم نظرم را ابزار کنم. کسي را بازخواست نکردم. اظهار کردم که برايم غيرمنتظره بوده و متحير شده ام. اين اگر اسمش بازخواست است، حرف شما صحيح است.
اي بابا ..باز شروع شد
به هر حال جايگاه شما طوري هست که نظراتتون با نظرات من ِ هيچکاره فرق ميکنه:)
و البته به همون نسبت هم جايگاه بعضي دوستان در نزد بنده کمترين طوري هست که انتظار بعضي نظرات و حرکات رو ازشون ندارم و به همين خاطر هم اظهار تعجب کردم. واولوا الارحام بعضهم اولي ببعض في کتاب الله.
YAZD
انتقاد درستي نيست ؟؟؟ حالا اين به کنار ، فيدايي که من قبلا زده بودم چي ؟ همشون الکي بودن ؟
YAZD
ميشه شما يه انتقادي از خودتون بکنيد ببينيم چي درسته؟
اين شد يه حرفي!
پروانگي
نه نيست! فيدهايي رو که شما زده بوديد در جاي خودش جوابگو بوديم
YAZD
نه ، اونوقت هم تمام انتقاداتو رد کردين
YAZD
اگه يادتون رفته لينکشو بزارم دوباره برين نظراتتونو بخونين سرکار پروانگي
پروانگي
رد نکردم جوابتون رو دادم :)دوست داريد بذاريد مطمئنم در اون زمان هم جواب درست رو دادم و بقيه همکار هم همين طور
YAZD
http://7429.parsiblog.com/Feeds/6525518/
عرض سلام مجدد/ جناب آقاي فخري! اينکه فرموديد:تصحيح رفتار کاربران از وظايف مستقيم دبيران نيست و بر عهده همه کاربران دلسوز است. ايده هاي فرهنگي و غيرذلک هم همينطور، اختصاصي به دبيران عزيز مجله ندارد// کاملا سخن دقيق و صحيحي است.. سخن بنده هم تاييد کننده ي سخن شماست.. لذا اگر همان احساس مسؤليت هاي غير مستقيم دبيران اگر ظهور و بروز بيشتري داشت.. کار ساز تر نبود؟؟؟؟.. يا حد اقل اگر يک بار ميديدم که
دبيران نسبت به چنين اموري دغدغه نشان ميدادند.. سايرين به وجد نمي آمديم؟؟؟.. چرا بايد شاهد باشيم که در صورت تذکر دادن برخي از کاربران مذهبي به برخي ديگر.. دچار اختلاف نظر و بعضا موضع گيري هاي چند گانه که گاهي هم به صورت گروهي صورت ميگيرد باشيم؟؟؟..
جناب يا سرکار انتقادي ها سلام و شب بخير... صحيح نيست هم کاسه کوزه ها سر دبيراني شکسته بشه که بدون يک ريال شبانه روز در حال تلاش هستند... من و شما در قبال اين فضا چه کرديم به سهم خودمون؟ اگر فعال بوديم خوشا به سعادتمون و گرنه اول به خودمون نگاه کنيم... بالاخره وجود مکانيزم دبيري به نظر من البته صد در صد به نفع پارسي بلاگ بوده... و بودنش خيلي بهتر از نبودنشه... پيروز باشيد
اين انتقاد بنده را برخي به راحتي بي جا و نا مربوط خواندند.. ولي بايد عرض کنم عزيزان!.. کمي تامل کنيد.. بينديشيد.. در قبال انتقاد ها موفق تر از همه آن است که بدون تعصب و حب و بغض به آن بنگرد... // نميگويم خدايي نا کرده برخي اينگونه اند.. نه.. اما اينکه زود پاي خدا را وسط بکشيم.. و واگذار کنيم به بالايي.. کاري حل نميشود... ميشود؟؟؟..
مگر بنده.. خدا را در نظر نميگيرم و انتقاد ميکنم؟؟..مگر بنده از خدا بي خبرم که برخي بدون استثناو .. و هميشه در مقابل بنده ايستاده اند.. و يا کور کورانه در مقابل انتقاد هاي من موضع گرفته اند.. و يا کور کورانه از گروهي که انتقاد به ايشان وارد بوده دفاع کرده اند..
نميگويم هميشه انتقاد هايم سازنده بوده.. اما به خدايي که الان بين من و شما شاهد و شنواست.. هرگز در انتقاد هايم بي راه سخن نگفتم.. و هميشه در قبال آنچه که *ديده ام* سخن گفته ام و انتقاد کرده ام..
اگر ميبينيد مدتي طولاني سکوت کردم.. به اين خاطر بود تا ببينم چقدر انتقاد هايي که وارد بوده.. اثر گذار بوده.. // به لطف خداوند برخي از آن انتقاد ها تا حدود زيادي کار ساز بوده.. اما هنوز هم در برخي امور انتقاد ها هم چنان وارد است.. زيرا هم چنان شاهد انتخاب شدن فيدهاي نه چندان ارزشي و بعضا انهايي که بوي دوستي هاي مجازي ميدهد هستيم..
کاربران گرامي!.. شايد براي بعضي از شما نگاه کردن به انتقادي ها از پنجره ي تعصب و بي اهميتي ملکه شده باشد.. که اين خود نيز جاي تاسف دارد.. // اگر انتقاد ها را کمي هم بپذيريم.. شايد جايي براي رشد و تکامل باشد.. اما تا زماني که در قبال آن متعصبانه موضع بگيريم.. . وبه راحتي با گفتن واگذار کردن به خدا.. پاي خود را عقب بکشيم.. چيزي حل نخواهد شد... والسلام.
جناب ذره بين! کدام کاسه کوزه؟؟../ اين که عرض کرده ام چرا دبيران پرچم دار ارتقاي اين فضا حدا اقل در باب اخلاقي نيستند.. شکستن کاسه کوزه بر سر آنهاست؟/.. اگر قرار است اين گونه از همين ابتداي کار سخن آغاز کنيد.. بگوييد تا بنده هم بدانم به چه شخصيتي طرف هستم...
من شخصيت چند لايه اي ندارم دوست عزيز... من هم نظرم را گفتم در فيد شما :) هميشه مي توان اميدوار بود که در هر زمينه اي بهتر عمل بشود... ولي اي کاش قوتها را هم ذکر مي کرديد... اينطور هم به انصاف نزديکتر است و هم پذيرش آن راحت تر... يا علي مدد
اگر کسي منکر قوتها و فعاليت دبيران باشد.. به صراحت بايد گفت که کور است.. / ما هم منکر آن نيستيم.. و نخواهيم بود..اما به لطف خدا.. هم از جانب بنده.. و هم از جانب سايرين ..گاه گاه شاهد تشکر کردنها.. و قدر داني کردن از زحمات آنها هستيم.. لذا لازم نبود که بنده هم وبلاگي را اختصاصا براي اين کار قرار دهم.. و يا اينکه لابه لاي سخنانم چنين کنم.. // به هر حال انچه که صلاح ديدم انجام داده ام.. به اميد آنکه
بهسازي اين فضا محقق شود.
ان شاءالله... براي شما هم آروزي توفيق بيشتر داريم... بهرحال نحوه ي برخورد هم مهمه دوست گرامي... نبايد طوري گفت که در دل افرادي که زحمت ميکشن دلسردي ايجاد بشه... قبول کنيد که خيلي تنده فيدتون! س م کيه؟ ما هرچي فکر کرديم نفهميديم! کارهاي خوب هم زياد بوده... موارد منفي هم بوده که بايد اصلاح بشه...
بهتان بر نخورد جناب ذره بين/// کلي عرض ميکنم// نميدانم چرا کسي به اين فکر نکرده که چرا انتقادي ها متون فيدهايش کمي رو به تندي رفته!/چرا نسبت به ارتقاي اين فضا داغ تر از ديگران است؟!/ چرا برايش مهم است که فيد هاي ارزشي نيز در انتخابشان از قلم نيوفتند!/ چرا برايش مهم است اين فضا در نهايت سلامت ديني باشد؟!// چرا نميفهمن که به روح رسول الله بنده با دبيران هيچ گونه خصومت شخصي ندارم.. ؟؟.. /
چرا نميفهمند که بنده.. هرگز و هرگز براي فيد هاي خودم چانه نميزنم؟!// چرا نمي پذيرند انتقاد هايي که ولو يک درصد از اصل و ريشه اي سر چشمه ميگيرد؟؟..
هيچکس فکر نميکنه شما خصومت شخصي داشته باشيد... آخه ما اسمي از دبيران محترم مي بينيم و شايد از کنارمون هم رد بشن نشناسيم! ديگه خصومت معنايي نداره... به من بر نميخوره نگران نباشيد... ولي حداقل نظر شخصي من اينه که وقتي فيد تند زده بشه تاثير کلام خوبش هم کم ميشه... تجربه اين رو تاييد ميکنه... حالا باز هم شما در بيان نظراتتون آزاد هستيد... قرار نيست اينجا همه مثل هم فکر کنند...
موافقم..
ساعت دماسنج
انتقادي ها.
رتبه 0
0 برگزیده
234 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
انتقادي ها. عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top